Index__ Forum__ Książka gości__ Teksty__ Galerie__ Prasa__ Projekt Rekord__ WSK Team__ Linki__ Administracja__ Motocykle WSK Toplista__
WSK Perkoz (sztuk2)
Pon, 5 Maj 08 - Shoei
Perkoz numer ramy 000001, rok produkcji '77. Pierwszy z serii. Zawieszenie przednie nowego typu, pierwsza wersja. Błotnik przedni z mocowaniem prostym nie tak jak w KOSach zakrzywiony z przodu do góry. Tylna zębatka na zabieraku z mniejszą ilością otworów. Bębny hamulcowe przód/tył 150 mm oczywiście na chromowanych felgach. Konsola nowego typu z wskaźnikami jednak bez zespolonych przełączników. Jeżeli lusterka to oczywiście z Galmot-u. Rama jak to w Perkozie nowego typu, dwu ramówka nowej generacji. Reszta standardowe ptaszyska. Kwadratowe błotniki, zbiornik, metalowe boczki. Silnik na niektórych zdjęciach jest typu 060 jednak 059 jest w trakcie składania na nowych (z czasu PRL) częściach więc wkrótce będzie oryginalny. Z nieoryginalnych to założyłem stopkę boczną dla wygody.

Na zdjęciach przedstawiony jest WSK Perkoz numer 3. Kupiony od pierwszego właściciela. Był ekspozycja w sklepie firmowym WSK w Świdniku. Jak to bywa w pierwszych perkozach każdy jest inny, w właściwie nie wiadomo jak powinien wyglądać. Kierownica szeroka jak w S2, przednie zawieszenie standardowe. Jednak przednia lampa mimo że wygląda na zwykłą jest kompletnym odlewem. Tylna felga aluminiowa. Rączka gazu dłuższa od standardowej o 1-2? cm (z wersji wyścigowej?). Z ciekawostek od razu sie rzuca w oczy zbiornik paliwa. Widziałem taki zbiornik na starych fotografiach jednak nigdzie indziej go nie było widać. Kolejnym ciekawym dodatkiem są metalowe boczki na pierwszy rzut oka nie widać w nich nic nadzwyczajnego poza okrągłymi wytłoczeniami na logo "Perkoza". Dalej już "standardowy" Perkoz. Podwójna rama tylni bęben średnica 150 mm, itd.


Pią, 24 Lis 17. Odwiedzono nas 1520763 razy. Na stronie jest 2 osób.
© 2001-2004 by theBaldOne