Index__ Forum__ Książka gości__ Teksty__ Galerie__ Prasa__ Projekt Rekord__ WSK Team__ Linki__ Administracja__ Motocykle WSK Toplista__
WSK Perkoz (sztuk2)
Pon, 5 Maj 08 - Shoei
Perkoz numer ramy 000001, rok produkcji '77. Pierwszy z serii. Zawieszenie przednie nowego typu, pierwsza wersja. Błotnik przedni z mocowaniem prostym nie tak jak w KOSach zakrzywiony z przodu do góry. Tylna zębatka na zabieraku z mniejszą ilością otworów. Bębny hamulcowe przód/tył 150 mm oczywiście na chromowanych felgach. Konsola nowego typu z wskaźnikami jednak bez zespolonych przełączników. Jeżeli lusterka to oczywiście z Galmot-u. Rama jak to w Perkozie nowego typu, dwu ramówka nowej generacji. Reszta standardowe ptaszyska. Kwadratowe błotniki, zbiornik, metalowe boczki. Silnik na niektórych zdjęciach jest typu 060 jednak 059 jest w trakcie składania na nowych (z czasu PRL) częściach więc wkrótce będzie oryginalny. Z nieoryginalnych to założyłem stopkę boczną dla wygody.

Na zdjęciach przedstawiony jest WSK Perkoz numer 3. Kupiony od pierwszego właściciela. Był ekspozycja w sklepie firmowym WSK w Świdniku. Jak to bywa w pierwszych perkozach każdy jest inny, w właściwie nie wiadomo jak powinien wyglądać. Kierownica szeroka jak w S2, przednie zawieszenie standardowe. Jednak przednia lampa mimo że wygląda na zwykłą jest kompletnym odlewem. Tylna felga aluminiowa. Rączka gazu dłuższa od standardowej o 1-2? cm (z wersji wyścigowej?). Z ciekawostek od razu sie rzuca w oczy zbiornik paliwa. Widziałem taki zbiornik na starych fotografiach jednak nigdzie indziej go nie było widać. Kolejnym ciekawym dodatkiem są metalowe boczki na pierwszy rzut oka nie widać w nich nic nadzwyczajnego poza okrągłymi wytłoczeniami na logo "Perkoza". Dalej już "standardowy" Perkoz. Podwójna rama tylni bęben średnica 150 mm, itd.


Pon, 6 Kwi 20. Odwiedzono nas 1775086 razy. Na stronie jest 3 osób.
© 2001-2004 by theBaldOne