Menu »   Polmot Strona GłównaPolmot Strona Główna  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościWiadomości  MapaMapa   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   ZalogujZaloguj 

Problem 175

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PolmotForum Strona Główna -> WSK
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba007
Młodszy mechanik
Młodszy mechanik


Posty: 91
Skąd: Polska

PostWysłany: Pon Wrz 28, 2009 14:54    Temat postu: Problem 175 Odpowiedz z cytatem

Mam pytanko czy aku moze sie rozładowac gdy motor chodzi sobie na biegu jałowym na niskich obrotach ? z góry dzięki
_________________
___________________________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
fanatyk wsk
GG: 835705
Podaje klucze
Podaje klucze


Posty: 46
Skąd: Dąbrówka
Sprzęt: OGAR 200 ,WSK M06B3 GILL

PostWysłany: Pon Wrz 28, 2009 18:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jezeli niemasz ładowania owszem
_________________
MOTÓR nigdy nieumiera Motór jest wieczny http://www.polskajazda.pl/Profil,Romet,Ogar,200,WSK,125,WSK,125,Romet,Ogar,200/39657
moje moto
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kuba007
Młodszy mechanik
Młodszy mechanik


Posty: 91
Skąd: Polska

PostWysłany: Pon Wrz 28, 2009 20:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

problem w tym ze zapłon jest nowiutki tak samo aku oraz prostownik.. z tąd moje pytanie.. bo aku do konca sie nie rozładował bo miał 6,2V ale zaznaczam od razu ze to instalacja 12V.. z tąd moje pytanie..
_________________
___________________________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wojket
Mechanik
Mechanik


Posty: 135
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon Wrz 28, 2009 20:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie żartuj. 6,2V ma rozładowany akumulator 6 woltowy. Jeśli akumulator 12 woltowy daje napięcie 6,2 to możesz go wywalić na złom.
Zmierz napięcie przed i po uruchomieniu silnika. Zmierz natężenie prądu. W WSK 175 nawet na wolnych obrotach bez świateł bilans powinien być dodatni. Silnik powinien pracować nawet bez akumulatora.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
juzef1990
GG: niemam
Starszy mechanik
Starszy mechanik


Posty: 169
Skąd: ,z pod ziemi
Sprzęt: prawie kompletny KOBUZ,wsk pzl 125,pół stodoły częsci;P

PostWysłany: Sro Wrz 30, 2009 16:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja mialem podbny temat u siebie i wine poniosł szrot akumulator który miał 6v
i nigdy nie mogłem go do tych 6v naładowac,a prostownik miałem nóweczke ze wskaznikiem naładowania i zawsze ładował sie nie do konca
jak włozyłem aku do moto to odpaliłem pojezdziłem ,postawiłem moto na 3 godziny i pozniej juz musiałem go z pycha palić

a gdy odpalałem moto z prostownika to palił z pierwszego kopa,chodził nawet gdy odłaczyłem prostownik


co ranek musiałem moto palic z prostownika a aku miałe niecały rok i tą przygode miałem latem,co innego zimą

_________________
WSK nie zginie nigdy,legenda i wspomnienia pozostaną zawsze w pamięci..!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kuba007
Młodszy mechanik
Młodszy mechanik


Posty: 91
Skąd: Polska

PostWysłany: Sro Wrz 30, 2009 17:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a powiedzcie mi czy czym można zastąpić prostownik od ładowania tą "unitre" ?? są jakies patenty na usprawnienie ładowania w 175 ?
_________________
___________________________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
The Polak
GG: 7571750
Podaje klucze
Podaje klucze


Posty: 11
Skąd: Rawa Mazowiecka
Sprzęt: m06 b3

PostWysłany: Sro Wrz 30, 2009 18:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://wsk-fenix.republika.pl/wsk.prostownik.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kuba007
Młodszy mechanik
Młodszy mechanik


Posty: 91
Skąd: Polska

PostWysłany: Sro Wrz 30, 2009 20:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chodzi o mostek prostowniczy czyli np takie cos ? http://allegro.pl/item732024599_mostek_prostowniczy_6a_1000v_obudowa_kbu_pionowa.html ? Prosze niech sie wypowie ktoś kto sie zna dobrze na instalacjach motocyklowych. Jakie musiały by być parametry takiego prostownika ??
_________________
___________________________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
The Polak
GG: 7571750
Podaje klucze
Podaje klucze


Posty: 11
Skąd: Rawa Mazowiecka
Sprzęt: m06 b3

PostWysłany: Sro Wrz 30, 2009 20:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja do b3 kupiłem taki jak na zdjęciach jest podłączony, bo stwierdziłem, że będzie wytrzymalszy od takiego jaki dałeś w linku. A poza tym fajnie wygląda przykręcony do błotnika obok akumulatora. Czarodziej

Ostatnio zmieniony przez The Polak dnia Wto Mar 02, 2010 20:05, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wojket
Mechanik
Mechanik


Posty: 135
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Wrz 30, 2009 22:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Unitra to taki sam mostek jak ten na stronie Fenixa. Jest to po prostu mostek Greatza. Prostownik dwupołówkowy składający się z 4 diod. Na aukcji z twojego linku mostek jest trochę zbyt 'małoprądowy'. 15, 25 czy 50A są innej budowy i łatwiej je zamocować w motocyklu. Są solidniejsze.

Zamiast w ciemno wymieniać elementy przeprowadź jakieś pomiary. Wymienisz mostek, nic się nie zmieni i będziesz się zastanawiał co by tu jeszcze wymienić. Jeśli już to zacząłbym od akumulatora. Chociaż spróbuj go naładować zewnętrznym źródłem prądu. Jeśli bateria jest do bani to nawet sprawna prądnica w WSK 175 nie wyrobi żeby tracić prąd na ten akumulator i jeszcze żeby starczyło na zapłon.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kaldi
Młodszy mechanik
Młodszy mechanik


Posty: 91
Skąd: Lublin
Sprzęt: WSK175,SHL GAZELA M17,Gibon

PostWysłany: Pon Mar 01, 2010 13:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

roznica?mostek unitrowski jest selenowy(starszy rodzaj połprzewodnika,latwo uszkadzalny)obecne mostki są krzemowe....do WSK z powodzeniem starczy mostek 5-6 amperowy na napiecie minimum 100V(nieobciazona pradnica moze miec nawet 80V)..prad ładowania w wsk to okolo 2.5 A...ale zawsze lepiej dac cos wiekszego,,radiator do mostka tez nie zaszkodzi ;)
_________________
Kaldi!
więc gaz i maszyna rwie...
jak grom co wśród nocy roznieca blask...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
byczek2006
GG: 9489774
Podaje klucze
Podaje klucze


Posty: 14
Skąd: Gorlice
Sprzęt: WSK M21W2, WSK M21W2 Kobuz obie 1983 r.

PostWysłany: Wto Mar 02, 2010 23:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Polecam taki mostek jak w linku. Osobiście w dwóch 175 mam takie właśnie prostowniki i nic się z nimi nie dzieje od 2 i 3 lat. Jednak ja nie mając możliwości kupienia prostowników na mniejszy prąd założyłem 15A i nic się nie grzeje, ani nie chrzani.
Co do radiatora, to nie jest on potrzebny, ponieważ prostownik jest przykręcony do ramy, która odbiera trochę ciepła.
Pozdrawiam

_________________
Poszukuję wszelkich informacji o WSK M30 Sokół.
Proszę o pomoc! Potrzebuję plany, zdjęcia, projekty, rodzaje i wytrzymałość potrzebnych materiałów, wszystko, co tylko pomoże w odtworzeniu WSK m30 Sokół.
byczek2006@gmail.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PolmotForum Strona Główna -> WSK Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz dołączać plików na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum


Powered by phpBB 2.0.6 © 2001, 2002 phpBB Group