Menu »   Polmot Strona GłównaPolmot Strona Główna  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościWiadomości  MapaMapa   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   ZalogujZaloguj 

Hydraulika w silniku Shl,Wsk 175(059)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PolmotForum Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba007
Młodszy mechanik
Młodszy mechanik


Posty: 91
Skąd: Polska

PostWysłany: Pią Gru 18, 2009 17:52    Temat postu: Hydraulika w silniku Shl,Wsk 175(059) Odpowiedz z cytatem

Jak dotąd udało mi sie wykonac na własną ręke cylinderek kupiłem pompe hamulcową(hydrauliczną). Kilka fotek cylinderka dla was. Jakie wasze opinie na ten patent ? Cool Pozdrawiam.

http://pl.tinypic.com/view.php?pic=27zyjxg&s=6

http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2eat3c0&s=6

http://pl.tinypic.com/view.php?pic=4jw85e&s=6

http://pl.tinypic.com/view.php?pic=148j4pj&s=6

_________________
___________________________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PROCu
GG: 1171602
Administrator
Administrator


Posty: 1591
Skąd: Konstantynów Łódzki
Sprzęt: WSK 125, Kawasaki ZL600, MZ660, Małe Czarne, Morris Mini 1.3

PostWysłany: Pią Gru 18, 2009 18:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli mam być szczery to nie wydaje mi się żeby sprzęga w WSK, SHL itp były "twarde" więc zastosowanie "hydrauliki" jest trochę na wyrost.
Fakt faktem, to jest to dopiero drugi tego typu patent w WSK jaki widziałem.
Pierwszy który był opisany na Polmocie miał jakieś elementy z traktora i nie wyglądał za specjalnie.
Twój wynalazek wygląda o wiele lepiej tylko zastanawia mnie czemu nie zastosowałeś siłownika z jakiegoś motocykla?
Takie siłowniki o małych gabarytach mają motocykle BMW Hondy Yamahy itd, są one stosowane od wielu lat i prawdopodobnie można było kupić taniej gotowy element.

Ze strony technicznej mogę tylko napisać, że wszystkie siłowniki (zarówno zaciski hamulcowe jak i siłowniki sprzęgłowe) jakie miałem okazję rozbierać mają uszczelniacz o przekroju kwadratowym i jest on umiejscowiony w korpusie a nie na tłoczku. Nie jestem pewien jak będzie się zachowywał oring na tłoczku który będzie pracował stosunkowo dużo.

Niemniej jednak gratuluję wytrwałości i życzę udanego, prawidłowo działającego układu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kuba007
Młodszy mechanik
Młodszy mechanik


Posty: 91
Skąd: Polska

PostWysłany: Pią Gru 18, 2009 22:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jak myślisz PROCu co do pompy.. będzie miała ona wystarczającą wydajność ?
_________________
___________________________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PROCu
GG: 1171602
Administrator
Administrator


Posty: 1591
Skąd: Konstantynów Łódzki
Sprzęt: WSK 125, Kawasaki ZL600, MZ660, Małe Czarne, Morris Mini 1.3

PostWysłany: Sob Gru 19, 2009 09:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a jaka jest pompa?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Javka
GG: 5558480
Podaje klucze
Podaje klucze


Posty: 21
Skąd: Siercza / Wieliczka
Sprzęt: SHL M04. SHL M11W. WSK M21W2 x2. WSK M06B1. Jawa 220. Jawa 223. WSK M21W2 Sport 2 Wartburg 353. Ascona B.

PostWysłany: Sob Gru 19, 2009 10:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może uda mi się do Was wpaść przed świętami to bym zobaczył jak Wam idą postępy przy motocyklu. Albo wśiądźcie w UAZa i przyjedźcie do mnie, oglądniecie mojego Sporta, M04 i pozostałe sprzęty:)
_________________
sprzedam es ha el em jedenaście wu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kuba007
Młodszy mechanik
Młodszy mechanik


Posty: 91
Skąd: Polska

PostWysłany: Sob Gru 19, 2009 10:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No moze wpadniemy :) zobaczy sie :) PROCu to jest pompa hamulcowa ze skutera Aprilia Sr 50 (2003r) Wygląda to tak :

http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2hdt8q9&s=6

http://pl.tinypic.com/view.php?pic=4qsvnk&s=6

_________________
___________________________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PROCu
GG: 1171602
Administrator
Administrator


Posty: 1591
Skąd: Konstantynów Łódzki
Sprzęt: WSK 125, Kawasaki ZL600, MZ660, Małe Czarne, Morris Mini 1.3

PostWysłany: Sob Gru 19, 2009 11:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie powinno być problemu z wydajnością pompy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kuba007
Młodszy mechanik
Młodszy mechanik


Posty: 91
Skąd: Polska

PostWysłany: Sob Gru 19, 2009 14:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zastanawia mnie jeszcze to czy powierzchnia parcia płynu nie jest za mała bo tłoczek ma średnice 22mm Co?
_________________
___________________________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Razor
GG: 3269727
Młodszy kierowca
Młodszy kierowca


Posty: 258
Skąd: Otwock
Sprzęt: Suzuki SV 1000 2004

PostWysłany: Nie Gru 20, 2009 16:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

PROCu napisał:

Ze strony technicznej mogę tylko napisać, że wszystkie siłowniki (zarówno zaciski hamulcowe jak i siłowniki sprzęgłowe) jakie miałem okazję rozbierać mają uszczelniacz o przekroju kwadratowym i jest on umiejscowiony w korpusie a nie na tłoczku. Nie jestem pewien jak będzie się zachowywał oring na tłoczku który będzie pracował stosunkowo dużo.


W mojej SVce jest sprzęgło hydrauliczne i tam też mam uszczelniacz nie w korpusie a na tłoczku. Szczerze powiem, że nie jest to dobre rozwiązanie - już raz wymieniałem, a takie cudo można było tylko w autoryzowanym serwisie dostać, gdyż używek się nie wstawia a zmienników nie ma nigdzie (typowy wymiar Suzuki).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kuba007
Młodszy mechanik
Młodszy mechanik


Posty: 91
Skąd: Polska

PostWysłany: Nie Gru 20, 2009 21:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale wiesz w moim przypadku gdy to ja sobie sam wymysliłem cały cylinderek i tloczek, wymiary to były ustalone przez moją wyobraźnię, wszystko przemyślałem, wiec kwestia dokupienia takiego uszczelniacza gdyby lał jest dla mnie najbliższy sklep z hydrauliką siłową i kosz ok 50 groszy za uszczelniacz bo to typowy wymiar Cool


PROCu napisał:

Cytat:
zastanawia mnie czemu nie zastosowałeś siłownika z jakiegoś motocykla?


między innymi dla tego jak napisał Razor ze potem ciężko z częściami np(uszczelniaczami)bo sa nietypowe, a dwa to było droższe rozwiązanie


Cytat:
już raz wymieniałem, a takie cudo można było tylko w autoryzowanym serwisie dostać, gdyż używek się nie wstawia a zmienników nie ma nigdzie (typowy wymiar Suzuki).

_________________
___________________________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Razor
GG: 3269727
Młodszy kierowca
Młodszy kierowca


Posty: 258
Skąd: Otwock
Sprzęt: Suzuki SV 1000 2004

PostWysłany: Pon Gru 21, 2009 00:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I mądrze zrobiłeś Cool Bo jak Ci uszczelka piardnie to koszt równa się 50gr, w moim wypadku 26,80 i trzeba wcześniej zamawiać... w 2 serwisie za tą samą cześć krzyknęli mi 48zł... (jeśli ktoś ma suzuki, to odradzam serwis Jaskłowski w warszawie za horrendalne ceny i niemiłą obsługę).
_________________
V2 i ogień z wydechów

Został mi Bak do WSK z końca lat produkcji, mi nie potrzebny już. 10zł plus wysyłka :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kuba007
Młodszy mechanik
Młodszy mechanik


Posty: 91
Skąd: Polska

PostWysłany: Pią Mar 12, 2010 22:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzisiaj udało mi sie poskładac gotowy juz cylinderek i pompę po wstępnym odpowietrzeniu stwierdzam ze na 99% cos z tego bedzie Cool Bardzo pomocna będzie dla mnie informacja na jaką odległość musi zostać wciśnięty popychacz(pręt- w orginale przez automat sprzęgła ) do całkowitego wysprzęglenia Cool Pozdrawiam
_________________
___________________________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PolmotForum Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz dołączać plików na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum


Powered by phpBB 2.0.6 © 2001, 2002 phpBB Group