Menu »   Polmot Strona GłównaPolmot Strona Główna  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościWiadomości  MapaMapa   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   ZalogujZaloguj 

trace cierpiliwość proszę o pomoc !! :(

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PolmotForum Strona Główna -> WSK
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sylwekplmoto
GG: 3924604
Podaje klucze
Podaje klucze


Posty: 10
Skąd: Wołomin
Sprzęt: wsk lelek 125b3 175b3

PostWysłany: Czw Sie 06, 2009 11:36    Temat postu: trace cierpiliwość proszę o pomoc !! :( Odpowiedz z cytatem

jakiś czas temu zaczełem mieć problemy z zapłonem no i jak wiadomo nie chcą sie skończyć !! motor odaplał na chwilę i gasł,raz tylko pochodził dłużej miałem problemy z iskra tak wieć kupiłem nowe styki cewke ZMD i kondensator,iskra jest ale mam wrażenie że ja gubi gdzieś .gażnik jest w 100% drożny i raczej nigdzie nie ssie lewego powietrza poniewarz wszystko jest dokręcone na tip top . oczywiście śrubki do siedzące w karterze od instalacji są w 100% odizolowane...zmieniłem jeszcze kondensator na taki sprzed 30 lat ale i tak to samo oczywiscie nowy kabel fajka świeca ,dodam jeszcze że gażnik rozebrałem w drobny mak i paliwo dochodzi?? tak wiec co może być nie tak?????? odkręcałem ZAPŁON I SPRAWDZAŁEM CZY STYKI NIE MASUJĄ ALE SAME W SOBIE NIE MASUJA DOPIERO PO PODŁACZENIU CEWKI ,JEŚLI ZAŚ CEWKA DELIKATNIE MASUJE MOŻE TO BYĆ PRZYCZYNA??(PODKREŚLAM ZE MOTOR MOŻE ŁĄCZNIE PALIŁ NA NIE Z 15 MIN ) POZDRAWIAM I PROSZE O KONKRETY...TYLKO DODAM JESZXCZE ZE MOJA WSK BYŁA PRZYTARTA ALE NIE ROBIŁEM W NIE SZLIFU TYLKO ZAŁOŻYŁEM NOWY TŁOK NO I GENERALNIE CAŁY CZAS CHODZIŁA .... Co?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Razor
GG: 3269727
Młodszy kierowca
Młodszy kierowca


Posty: 258
Skąd: Otwock
Sprzęt: Suzuki SV 1000 2004

PostWysłany: Czw Sie 06, 2009 18:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A kranik czyściłeś? Możliwe, że za słabo paliwo przepuszcza.
_________________
V2 i ogień z wydechów

Został mi Bak do WSK z końca lat produkcji, mi nie potrzebny już. 10zł plus wysyłka :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
sylwekplmoto
GG: 3924604
Podaje klucze
Podaje klucze


Posty: 10
Skąd: Wołomin
Sprzęt: wsk lelek 125b3 175b3

PostWysłany: Pią Sie 07, 2009 09:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kranik jest drożny sprawdzałem... wpadłem na pomysł i nie wiem czy dzis tego nie sprawdze.. czy była by możliwość jakiegoś zablokowania się pierscienia na tłoku??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Razor
GG: 3269727
Młodszy kierowca
Młodszy kierowca


Posty: 258
Skąd: Otwock
Sprzęt: Suzuki SV 1000 2004

PostWysłany: Pią Sie 07, 2009 14:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oczywiście, że jest taka możliwość. Mój kolega w swojej ETZ 250 jak robił szlif, to górny pierścień miał zapieczony. To są ekstremalne sytuacje, gdy naprawdę nie dba się o silnik i używa zbyt dużo oleju mieszankowego kiepskiej jakości do paliwa :-)
_________________
V2 i ogień z wydechów

Został mi Bak do WSK z końca lat produkcji, mi nie potrzebny już. 10zł plus wysyłka :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
sylwekplmoto
GG: 3924604
Podaje klucze
Podaje klucze


Posty: 10
Skąd: Wołomin
Sprzęt: wsk lelek 125b3 175b3

PostWysłany: Sob Sie 15, 2009 19:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dobra juz wiem co jest!!! mam walniety simering w tyg wymienie i powinno być ok :) dzięki za odpowiedzi i dzięki że najlepsi sie nie odezwali :( mam na myśli medatorów.... kilka godzin sie wysiedziałem na darmo a dziś nie dojechałem na zlot pojazdów zabytkowych :( pozdrawiam i mam nadzieje ze forum nie bedzie polegsło tylko na tym aby ludzie wrzucali fotki i oczekiwali na komentarze...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Razor
GG: 3269727
Młodszy kierowca
Młodszy kierowca


Posty: 258
Skąd: Otwock
Sprzęt: Suzuki SV 1000 2004

PostWysłany: Pią Sie 21, 2009 13:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Słuchaj, popatrz na daty dodania tych zdjęć z galerii - te fotki mają wiele lat i nie wszystkie są aktualne, wiele z tych motocykli po prostu już nie istnieje (np. moja żółta WSKa została rozparcelowana na części i sprzedana w ten sposób. Czerwoną sprzedałem w całości. HCS Proca też jest tylko wspomnieniem ;)

Ja tu zaglądam z ciekawości czy coś się w ogóle dzieje, a tak to forum prawie umarło - to nie to samo co 2 lata temu, gdzie postów i komentarzy było w cholerę... po prostu stara gwardia albo poprzesiadała się na większe markowe motocykle lub też nie mają czasu i chęci już tu pisać bo się im znudziło.

_________________
V2 i ogień z wydechów

Został mi Bak do WSK z końca lat produkcji, mi nie potrzebny już. 10zł plus wysyłka :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Nocny jastrząb
GG: 6591726
Moderator
Moderator


Posty: 526
Skąd: Wrocław
Sprzęt: WSK 125 Gil '76 und ČEZET 350

PostWysłany: Pią Sie 21, 2009 15:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Razor napisał:


Ja tu zaglądam z ciekawości czy coś się w ogóle dzieje, a tak to forum prawie umarło - to nie to samo co 2 lata temu, gdzie postów i komentarzy było w cholerę... po prostu stara gwardia albo poprzesiadała się na większe markowe motocykle lub też nie mają czasu i chęci już tu pisać bo się im znudziło.


Nie, nie. Po prostu Wueski przestały się psuć ;)

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lukiszka
Starszy mechanik
Starszy mechanik


Posty: 162
Skąd: okolice gdańska

PostWysłany: Pią Sie 21, 2009 16:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nocny ma racje :D Ci co chcieli naprawić porządnie swoje motorki jeżdżą do dziś a reszta siedzi albo na skuterkach z biedronki albo na dużych jednośladach.
Ja też tutaj z ciekawości co raz zaglądam a Kobuzik stoi w garażu nie ruszany w tym sezonie więc nie miał nawet czasu się popsuć...

_________________
Garaż: wsk 175 & 125 & Romet T-50

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sylwekplmoto
GG: 3924604
Podaje klucze
Podaje klucze


Posty: 10
Skąd: Wołomin
Sprzęt: wsk lelek 125b3 175b3

PostWysłany: Czw Sie 27, 2009 13:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja tu zaglądam z ciekawości czy coś się w ogóle dzieje, a tak to forum prawie umarło - to nie to samo co 2 lata temu, gdzie postów i komentarzy było w cholerę... po prostu stara gwardia albo poprzesiadała się na większe markowe motocykle lub też nie mają czasu i chęci już tu pisać bo się im znudziło.[/quote]

to szkoda że ludzie odeszli od tego bo jak by nie było to nasze polskie machiny ..
Razor szacun
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kaldi
Młodszy mechanik
Młodszy mechanik


Posty: 91
Skąd: Lublin
Sprzęt: WSK175,SHL GAZELA M17,Gibon

PostWysłany: Pon Mar 01, 2010 14:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hehe po przeczytaniu wstepu mialem pisac o simmeringach,,,,ale dopiero dzis wszedlem na forum od xyz miesiecy,,wiec troche pozno,,fakt stara gwardia sie rzadko odzywa,,,coprawda moderatorem nie jestem,,,ale siedze na tym forum od poczatku,,,czasami poprostu ludzie nie maja czasu..pozdro ;) co do psucia WSK faktycznie sie nie psuje gdy sie rzadko wyjezdza,,wiem z autopsji....;D
_________________
Kaldi!
więc gaz i maszyna rwie...
jak grom co wśród nocy roznieca blask...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
byczek2006
GG: 9489774
Podaje klucze
Podaje klucze


Posty: 14
Skąd: Gorlice
Sprzęt: WSK M21W2, WSK M21W2 Kobuz obie 1983 r.

PostWysłany: Wto Mar 02, 2010 23:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wracając do tematu, to warto jeszcze sprawdzić samą świecę, ponieważ czasami one pieprzą całą robotę. Zdarza się, że silnik zaczyna ładnie chodzić, gdy jest zimny, ale jak świeca się trochę zagrzeje, to przepuszcza prąd izolatorem i iskra ginie. Bywa, że w ogóle nie chce zapalić - nawet na nowej świecy może być mikropęknięcie powodujące przebicie.
Co do jeżdżenia WSKami, to moją 175 mam zrobione prawie 11kkm i nic mi jeszcze nie walnęło. Warunek, to dbać o motor jak o kobitę. Z motorem jak z kobietą - jak nie popieścisz, to nic z tego nie będzie i zacznie marudzić.
Pozdrawiam

_________________
Poszukuję wszelkich informacji o WSK M30 Sokół.
Proszę o pomoc! Potrzebuję plany, zdjęcia, projekty, rodzaje i wytrzymałość potrzebnych materiałów, wszystko, co tylko pomoże w odtworzeniu WSK m30 Sokół.
byczek2006@gmail.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PolmotForum Strona Główna -> WSK Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz dołączać plików na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum


Powered by phpBB 2.0.6 © 2001, 2002 phpBB Group